• Sverige

    Vi har skickat dig till en motsvarande sida på din lokala webbplats där du kan se lokala priser och erbjudanden och där du kan handla online.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Förlita dig på vår 30-dagars återbetalningspolicy

Utnyttja din Autodesk-programvara utan risker med vår pengarna tillbaka-garanti. Prova på i 30 dagar – om du inte är helt nöjd återbetalar vi din 1- eller 3-årsprenumeration i sin helhet.

Fördelar med Autodesks återbetalningspolicy

  • Köp utan risker

    Att välja programvara kan vara ett av de största valen för ditt företag. Så vi återbetalar dig om du inte tror att vår programvara är den rätta för dig.

  • Få vår garanti

    Ta god tid på dig och provkör din Autodesk-programvara ordentligt. Vår pengarna tillbaka-garanti gäller i 30 dagar efter köpet.

  • Enkla returer

    Behöver du en återbetalning? Gå till autodesk.com/returns och ange din beställningsinformation så behandlar vi din begäran inom 5–7 dagar.

    Läs mer

Varför du ska köpa med Autodesk

Vanliga frågor om Autodesks återbetalningspolicy

  • Hur avbryter jag min prenumerationsbeställning?

    Prenumerationsbeställningar för Autodesk-programvara som görs direkt via Autodesk online bearbetas omedelbart och kan endast avbrytas genom att kontakta Autodesks kundtjänst. Om du bestämmer att du inte längre vill använda eller behålla tillgången till programvaran eller tjänsterna som du prenumererar på måste du kontakta oss och begära att prenumerationen avbryts inom 30 dagar efter det ursprungliga inköpstillfället för att få en återbetalning.

  • Hur snabbt kan jag få min återbetalning?

    När din återbetalning har godkänts och bearbetats av Autodesk, vilket normalt sker inom 5–7 arbetsdagar, kommer krediten att överföras via den betalningsmetod som är angiven på ditt Autodesk-konto. Kontakta banken som utfärdat kortet för information om när krediten kommer att vara tillgänglig på ditt konto. Åtkomsten till relaterade programvaror och tjänster kommer att avbrytas när du har fått din återbetalning.

  • Kan jag avbryta en automatisk förnyelse?

    Din programvaruprenumeration förnyas automatiskt när kontraktet går ut för att säkerställa att du har en kontinuerlig åtkomst till din Autodesk-programvara. Du debiteras för en ny prenumerationsperiod på det förnyelsedatum som anges på Autodesk Account. Se Avbryta en prenumeration för mer information.

    Du kan avbryta automatisk förnyelse när du vill före förnyelsedatumet genom att besöka Autodesk Account. Du behåller åtkomsten till programvaran och tjänsterna fram till förnyelsedatumet men kommer inte att debiteras automatiskt för en ny period. Åtkomsten till programvaran och tjänsterna kommer att upphöra på förnyelsedatumet för din prenumeration.

  • Hur fungerar det om jag gjorde ett inköp via en återförsäljare?

    Återbetalningspolicyer för inköp och förnyelseavgifter från tredjepartssäljare, såsom detaljhandlar och auktoriserade Autodesk-återförsäljare, kan variera beroende på försäljaren. Kontakta försäljaren direkt för information om återbetalningspolicyer.

  • Var kan jag få teknisk support?

    Du kan få teknisk support på det sätt som fungerar bäst för dig – välj assistans via telefon, onlinechatt, e-post eller fjärrskrivbord för att lösa dina problem. Se alla supportalternativ.