Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Jämför produkter
Produkter |
|
Betala efter användning och få tillgång till den senaste versionen av Maya med lägre startkostnad, personlig webbsupport och tillgång till tidigare versioner. Ytterligare information. |
|||
---|---|---|---|
Månad
|
— |
— |
|
År
|
— |
— |
|
Flera år (2 år)
|
— |
— |
|
Flera år (3 år)
|
— |
— |
|
|
|
|
(Inklusive moms) |
Skulpteringsverktyg |
|
|
|
Arbetsflöde för formutveckling |
|
|
|
NEX-arbetsflöde med snabbare modellering |
|
|
|
Polygonreduceringsverktyg |
|
|
|
Kant- och ringslingor |
|
|
|
Stöd för OpenSubdiv |
|
|
|
Topologibaserade symmetriverktyg |
|
|
|
Quad Draw-verktyg |
|
|
|
Verktyg för multibeskärning |
|
|
|
Färgurval |
|
|
|
Maya Paint Effects |
|
|
Avancerade UV-arbetsflöden |
|
|
|
Integrering med Unfold 3D |
|
|
|
Stöd för flera UV-uppsättningar |
|
|
|
UV-uppsättningar per instans |
|
|
|
3D-texturmålningsverktyg |
|
|
|
Bibliotek för Substance-procedurella texturer |
|
|
|
2D- och 3D-procedurella texturer |
|
|
|
PSD-filstöd |
|
|
|
Överföringskartor |
|
|
|
Turtle-texturbakning |
|
|
Time Editor |
|
|
|
Uppdaterad Graph Editor |
|
|
|
Redigerare för dope-blad |
|
|
|
HumanIK-system för helkroppsanimering |
|
|
|
Snabbriggning |
|
|
|
Parallell utvärdering av riggning |
|
|
|
Obegränsade animeringslager |
|
|
|
2 animeringslager |
|
|
|
Set Driven Key-verktyg |
|
|
|
Redigerbara motion trails |
|
|
|
Spara och ladda ATOM-animeringsfil |
|
|
|
Punktbegränsningar |
|
|
|
Målbegränsningar |
|
|
|
Orienteringsbegränsningar |
|
|
|
Begränsningar av överordnade |
|
|
|
Polvektorbegränsningar |
|
|
|
Skalbegränsningar |
|
|
|
Geometribegränsningar |
|
|
|
Normalelementsbegränsningar |
|
|
|
Tangentbegränsningar |
|
|
Deformerare för Delta Mush |
|
|
|
Icke-linjär deformerare |
|
|
|
Deformerare för rutor |
|
|
|
Blend Shape-deformerare |
|
|
|
Deformerare för punkt på kurva |
|
|
|
Texturdeformerare |
|
|
|
Shrink wrap-deformerare |
|
|
|
Geodesic-voxelskinning |
|
|
|
Heat map-skinning |
|
|
|
Färgskinnvikter |
|
|
|
Verktyg för att ersätta geometri |
|
|
|
Maya Muscle-deformationssystem |
|
|
|
Rynkdeformerare |
|
|
|
Omslutningsdeformerare |
|
|
|
Skulpteringsdeformerare |
|
|
|
Deformerare för mjuka justeringar |
|
|
|
Klusterdeformerare |
|
|
|
Svängdeformerare |
|
|
|
Tråddeformerare |
|
|
Layout- och hanteringsverktyg för flera kameror |
|
|
|
Klippredigering för sequencer (spellista) |
|
|
|
Grease Pencil |
|
|
Arnold-renderaren |
|
|
|
Renderingsinställning |
|
|
|
Vektorrenderare |
|
|
|
Fönster för hårdvarurenderare |
|
|
|
Interactive Photorealistic Renderer (IPR) |
|
|
|
Toon Shader |
|
|
|
Åsidosättning av vyportsrenderare från tredje part |
|
|
|
Hypershade- och Visor-verktyg |
|
|
|
ShaderFX |
|
|
|
Färghantering |
|
|
|
Microsoft DirectX 11-stöd |
|
|
|
DX11-shadereffekter i realtid |
|
|
|
HLSL- och CgFX-stöd |
|
|
Bifrost-plattformen för procedurella effekter |
|
|
|
XGen Arbitrary Primitive Generator |
|
|
|
Maya Fluid Effects |
|
|
|
Maya Fur |
|
|
|
Maya nHair |
|
|
|
Maya nParticles |
|
|
|
Maya nCloth |
|
|
|
Rigid- och soft-solidobjektsdynamik |
|
|
|
Bullet Physics |
|
|
MEL-skript |
|
|
|
Python-skript |
|
|
|
Skriv anpassade plugin-program med SDK |
|
|
|
Skapa anpassade Maya-objekt |
|
|
|
Anpassa användargränssnitt för verktyg från tredje part |
|
|
|
API-stöd för Microsoft .NET |
|
|
|
Läs in plugin-program och verktyg från tredje part |
|
|
|
Skriv anpassade objekt och plugin-program med hjälp av Maya C++ API |
|
|
|
Skapa anpassade användargränssnittsverktyg med hjälp av utvecklingsramverket Qt |
|
|
|
API för Viewport 2.0 |
|
|
|
Anslutbarhet med Stingray-motorn |
|
|
|
Skicka till Unity-export |
|
|
|
Skicka till Unreal-export |
|
|
|
Skicka till Mudbox-export |
|
|
|
Verktyg för spelexport |
|
|
|
Molnintegrering |
|
|
Node Editor |
|
|
Filreferenser |
|
|
Stöd för Alembic |
|
|
Scensammanställningsverktyg |
|
|
Automatisk 3D-kameraspårning |
|
|
File Path Editor UI |
|
|