• Sverige

    Vi har skickat dig till en motsvarande sida på din lokala webbplats där du kan se lokala priser och erbjudanden och där du kan handla online.

    Stay on our U.S. site

 

Teknisk support

Specialistkunskaper nära till hands

Ditt företag fungerar helt enkelt bättre om rätt programsupport finns i beredskap. Därför kan du med Autodesk Subscription välja den nivå av teknisk support som du behöver - från självstudier till diskussionsforum med hängivna supportspecialister.

Subscription-kunder

Logga in för att hantera Subscription nu.

LOGGA IN NU

Välj den typ av support du behöver

Autodesk Subscription innehåller alla funktioner av den grundläggande supporten. Om du behöver mer hjälp väljer du det Avancerade eller Företagsprioriterade supportavtalet.

Nivåer av teknisk support

Ingår i Subscription

Avancerad support (engelska)

Subscription tilläggsapplikation

Ingår i Subscription för programpaket med Ultimate-versioner*

Subscription tilläggsapplikation

För webbaserad support

För telefonsupport

För företagskunder

Det här ingår:

  • Felsökning av installation och konfiguration
  • Kunskapsbas online, som innehåller självstudier, utbildningsfilmer och Autodesks tekniska lösningar
  • Webbaserad support
  • Effektiv forumsupport

 

 

Det här ingår:

Grundläggande support, plus:

  • Obegränsad prioriterad telefonsupport på engelska dygnet runt, fem dagar i veckan
  • Telefonsupport på flera lokala språk under kontorstid
  • Fjärrskrivbordsassistans
  • Tillgång till support för API-gränssnitt
  • Möjlighet att ställa frågor till Autodesk från supportens diskussionsforum
  • Tillgång till exklusiv webbsänd utbildning

 

 

Det här ingår:

Avancerad support, plus:

  • Telefonsupport för frågor av första svårighetsgraden dygnet runt hela veckan, och dygnet runt fem dagar i veckan för alla andra frågor
  • Tilldelning av Support Account Manager (SAM) som samordnar, underlättar och sköter behoven av tjänster och support
  • Tilldelning av Designated Support Specialist (DSS) som snabbt löser tekniska problem, vilket minimerar driftstopp
  • Proaktiva supporttjänster
  • Årlig färdplanssession med produktteam
  • Möjlighet att interagera med högsta ledningen
  • Möjligheter att prova betaversioner
  • Professionellt medlemskap i Autodesk Developer Network (ADN)
  • Obegränsat antal namngivna uppringare
  • Lösning på frågor av första svårighetsgraden i tidigare utgåvor

 

 


Köp Maintenance Subscription

Köp Maintenance Subscription tillsammans med en ny programlicens i vår onlinebutik eller från en Autodesk-återförsäljare. För att lägga till Maintenance Subscription till en befintlig licens kan du kontakta en återförsäljare.

Köp Subscription online (engelska)

Sök återförsäljare

*Det kan finnas undantag, kontrollera om produkten är tillgänglig.

Observera: Samtliga fördelar med Subscription är inte tillgängliga för alla produkter eller tjänster på vissa språk/i vissa regioner. För Subscription-program gäller tillämpliga Autodesk Subscription-villkor och -förutsättningar (engelska) och/eller Autodesks Villkor för tjänsten (engelska).