admin

Konfigurera ett Standard-avtal


Hur du konfigurerar ditt Standard-avtal

Administratörer kan följa dessa steg för att konfigurera och underhålla Autodesk Standard-avtalet.

 

Obs! Om du har ett Premium-avtal, se Konfigurera ett Premium-avtal.

  1. Lägga till och tilldela användare. Se Lägga till och ta bort användare och Tilldela produktåtkomst.

  2. Uppmuntra användare att aktivera tvåstegsverifiering. Se Konfigurera tvåstegsverifiering.

  3. Visa dina rapporter. Se Platsanvändningsrapportering.

  4. Hantera avtal och förnyelser. Se Administratörsroller för användarhantering

  5. Läs mer om hur du kontaktar supporten. Se Få hjälp från Autodesks support.

Tre steg för att komma igång med Standard (video: 2:10 min)

Video: Konfigurera ditt standardavtal

Behöver du hjälp?

Berätta för oss om ditt problem och hitta det bästa supportalternativet.